خداحافظی پرهیجان G-Power با M8: از توربو تا ظاهر چشم‌نواز

تیونر مطرح آلمانی G-Power تصمیم گرفته برای بازنشستگی قریب‌الوقوع M8 (نسل F92) یک نسخه ویژه و چشم‌گیر عرضه کند. پروژه جدید نه‌تنها تغییرات ظاهری برجسته دارد، بلکه موتور این کوپه را نیز به سطحی فراتر از مدل استاندارد می‌برد.

 

تصویر bmw m8 نمای روبرویی

 

قدرت و عملکرد — V8 با نعره‌ای جدید

  • در قلب این خودرو همان موتور ۴.۴ لیتری V8 مدل S63 قرار دارد؛ اما G-Power با نصب توربوشارژرهای بزرگ‌تر و ارتقای سیستم اگزوز، توان خروجی را به حدود ۸۲۰ اسب بخار و گشتاور به ۱,۰۰۰ نیوتن‌متر رسانده است.
  • نکته قابل توجه: افزایش قدرت بدون هیچ سیستم هیبرید یا الکتریکی — فقط از طریق تقویت مکانیکی و تنفس بهتر موتور.
  • سیستم اگزوز جدید از فولاد ضدزنگ ساخته شده، با لوله‌های خروجی بزرگ (۱۰۰ و ۱۱۰ میلی‌متر)، داون‌پایپ و مبدل‌های کاتالیستی سفارشی — نتیجه: صدایی بم‌تر و واکنش گاز سریع‌تر.
  • این ارتقا آزادی بیشتری در شتاب‌گیری و تجربه رانندگی فراهم می‌کند؛ طوری که M8 را به سطحی نزدیک به سوپراسپرت‌ها ‌می‌رساند.

 

تصویر اگزوز خودروی بی ام و M8

 

همچنین بخوانید : در BMW چه اکتانی بریزیم؟

ظاهر و بدنه — سبز و طلایی با وقار و جسارت

  • بدنه خودرو با روکش مات سبز ترکیب شده با رینگ‌های فورج‌شده ۲۱ اینچی به رنگ طلایی — طراحی پنج-دو-شاخه و لاستیک‌های 285/30 (جلو) و 295/30 (عقب).
  • کاپوت از فیبر کربن با دریچه‌های تهویه، بال عقب بزرگ فیبر کربن، دیفیوزر عقب دو‌تکه و اسکرت عقب اسپرت — همه دست در دست هم طراحی ظاهری را تهاجمی و اسپرت کرده‌اند.
  • کالیپر ترمز طلایی نیز برای هماهنگی با رینگ‌ها و تقویت جلوه بصری انتخاب شده است.

 

نمای پشتی خودروی bmw M8

 

چرا این پروژه مهم است؟

  • پروژه جدید G-Power نه فقط ادای احترامی به M8 در واپسین روزهای تولیدش است، بلکه نشان می‌دهد یک موتور V8 توئین‌توربو هنوز هم با طراحی و مهندسی درست می‌تواند قدرت عظیمی تولید کند — بدون وابستگی به سیستم‌های هیبرید.
  • برای علاقه‌مندان تیونینگ و دوستداران BMW، این M8 جی‌-پاور نماد «تعادلی بین لوکس بودن، قدرت و خشونت» است: خودرویی که هم برای رانندگی روزمره مناسب‌ است و هم برای کسانی که دنبال تجربه متفاوت هستند.

 

 

۰
از ۵
۰ مشارکت کننده
سبد خرید